Cool Stuff!


Godkväller. Snart är det dags för sängen, men först EYECANDY.
Eller inte direkt candy, men kul grejjer man vill ha.
För övrigt så har jag och min vän fönstershoppat lite idag.
Mäkta stolt var jag när jag kom ut från Lagerhouse 10kr fattigare. Fyndigt.
Nej imorrn blir det lite möten och efter det ska jag försöka ta mig och torghandla innan dagishämtning.
Maaaaaaaassa grönsaker och frukt! Mumma.

Nu till det fyndiga:


Whooa

Vill seriöst ha en katt nu när jag såg denna fyndiga sak.
Helt otroligt! Är inte mycket alls för kattlådor och rensa bajs och ha barn mitt i smeten.
Så detta är ett MÅSTE om jag köper en katt.
Fast även om vi vill ha katt så ska vi bannemig inte ha det nu, man måste ha tid för det.
Och resa blir det inte tal om. Kattvakt? Nej tack.
Men en bra pryl som fick upp mina ögon

En annan jag ska ha är denna:


Jag som är en badoman och duschoman MÅSTE ha en sådan.
Ofta har jag tända ljus och sådant, men med denna så får man mysigt ljus.
Det bästa är ju absolut att man ser hur varmt det är!
Perfekt när man har barn som ska duscha dessutom.
Katter med kanske?

Detta och MYCKET mer hittar ni på COOLSTUFF
Jaaaaaaaaja, ska försöka mig på nåt bak ihelgen och kanske nåt recept till det?
Sov gott hoppetoss


 


Kommentarer
Postat av: Maline

Åhhh sån skulle jag också vilja ha till duschen, får nog ta och kika in på hemsidan och kanske beställa :)

2010-04-10 @ 01:52:41
URL: http://nystateofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0