Hoho


Hej hopp!!
Nu var det ett tag sen. Har varit så mycket att hålla igång så man hinner riktigt inte.
Vi ska snart åka neråt i Skåne för att gå på kalas, så det får bli ett snabbt inlägg.
Förövrigt ska jag jobba på bageri i Lund imorrn. Ohh spännande! Ser fram emot att få ha på mig
min sköna och fina bagarbyxor! Pepitarutigt for life!
Justja, måste ju hitta mina kläder och skor. Uj. Gömde undan det innan vi åkte till Island.
Sen börjas det plugga imorrn också. Så det blir full rulle. Jobba dagar o plugga kvällar. Gött va?
Min fru, hon är en riktig pärla. Hon ska komma och nanna inatt. Och lämna barnen på dagis imorrn.
Ohh vilken bra fru man har. Redig tös det där. Tuffast i stan. Ävne om hon har bandage på huvudet ibland.

Nej, vet ni..jag är trött på mitt hår. Nä det är ju ingen nyhet. Men jag har inte färgat eller nåt nu på 6 mån!
Så då ser d ju riktigt galet ut.
Ska bli blond igen. Saknar det. Varför förstörde jag det?

Titta vilket fint & långt änglahår jag hade!


Det var helt okej med det röda när det var nyfärgat
Men iallafall så förstördes mitt hår ÄVEN om det bara var toning. Nu är det kort & slitet.
Så funderar ni på att bli röd så skippa det. Inte värt det i längden. Ha

Nu ska vi gå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shhaha ere sant?+fyfaan va tufft att din son kan! agaah

2010-04-26 @ 21:16:11
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-14 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0