SuperNanny´s


Oi oi!
Jag sitter just nu som en liten filur och bara skrattar åt allt o mig själv.
 Jag är sååå trött att allt bara blir hysteriskt kul.
Jaja, om en stund går det över så jag bara blir som en döing och somnar. Gött
Idag har varit en lång och mäktig dag. Exakt vad som pågick är dock ingens business.
Men vi hade iallafall superdagis härhemma med massa barn. Min två kära var här o lekte nannys en stund.
Kaffe, kaka, glass och en del bebisar och barn och lek var eftermiddagens melodi.
Nu när mina egna barn somnat och jag sitter här som en annan idiot ..nä nu fnittrar jag som en åsså.
Ha, jag blir bara så tramsig när jag är övertrött. Rätt komiskt när man umgås flera som är likadana.
Aja, nu var det inte riktigt det jag tänkte blogga om och inga bilder har jag hunnit lägga in heller.
På fredag kommer ännu ett Sthlmsbesök! Och gissa vad vi ska äta då?
Ja det tänker jag ej skriva för då blir jag sjukligt sugen och det vill jag ej bli riktigt ikväll.

Nä, nu ska jag göra nytta igen..ja nu ringer d minsann. hej hej

Kommentarer
Postat av: marre

Vilket är ditt favorit filmcitat? :)

2010-04-07 @ 08:29:31
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Althea

Sv; Tack så mkt, ha en bra dag

2010-04-07 @ 09:27:18
URL: http://rockerland.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söt blogg:)

Jag skulle bli jätteglad om du röstade på min norrlandsbild!:)



http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/klara-fardiga-bada

2010-04-07 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0