Cupcakes

Mitt första inlägg om Cupcakes kommer handla om..Tadaaaaaa:
Cupcakesställningar!
Ett ganska så ointressant ämne för många, men för mig är det ett viktigt steg i Cupcakeshimlen.
Än så länge har jag bara mitt rosa 3-våningstårtfat som jag brukar servera dom på.
Men den är inte den smidigaste.


Jag har sen flera år tillbaka velat ha en sådan här:

Men efter att ha tittat på den för länge nu börjar den kännas uttjatad.
Visst, mitt fat därhemma brukar mestadels vara fylld med frukt i brist på cupcakes.
Men jag är sugen på något nytt, något sensationellt! Ha..den dag jag hittar så visar jag det här.

Okej, nu kommer det lite bilder från mina senaste bak.


XoXo Cupcake Heaven






Kommentarer
Postat av: vews

gud vad gott allt ser ut! :)

2010-03-01 @ 22:09:34
URL: http://vews.blogg.se/
Postat av: Maline

En sån cupcake ställning är riktigt smart, plus man kan skruva isär den så den blir platt :) fin ny blogg du skaffat, kommer följas dagligen! Kramar maline

2010-03-10 @ 01:06:08
URL: http://nystateofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0