Obsession


Godkväll.
Om 1 vecka exakt är vi hemma i Sverige igen.
Då blir det té drickande o mys med min bästa Henna.
Kommer sakna denna ö. Vackert som fan.


Bilden är tagen från snöskoter-turen.
Högst uppe på ett berg, där nere vid vattnet är staden.
Ja lite skraj var man allt. Men spännande.
Ah, inte för att man ser så bra när bilden är tagen från mobilen.


Det finns ju som sagt så sjukt bra bak-grejor här.
Mycket amerikansk import. Det gillas!
Köpte så mycket fina grejor till cupcakes och accessoarer.
Bland annat var jag tvungen att köpa färgglada tuggummin.
För att det fanns rosa förstås<3


Och rosetter såklart. Får man aldrig nog av.
Det har verkligen blivit en modevåg!
För mer än 10 år sen när vi babydollflickor sprang runt med rosetter i håret
var det minsann inte så inne!
Det var bättre förr.
På fredag bär det av till huvudstaden, och det ska bli skönt att leva storstadsliv lite.
Shopping och utflykter med barnen. Det är nyttigt det.
Nej, tack och godnatt för nu.

  


Kommentarer
Postat av: Silje : )

søt header :D

kjekt med en kommentar tilbake :)

2010-03-10 @ 15:32:00
URL: http://siljeei.blogg.no
Postat av: Henna

Min kära älskade Jasse!

Om en vecka, då smäller det.

PUSS!

2010-03-10 @ 18:10:12
URL: http://mollywoodbitches.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är du på Island eller förstår jag det fel & vad gör du isåfall där? Jag "bodde" där i två svängar & även hur "instängd" ön kan kännas så längtar jag alltid tillbaka dit - jag är ett big fan! :)

2010-03-16 @ 14:41:23
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0