Get up stand up


Godkväll.
Jag sitter just nu och är sjukt sugen på oliver. Fast jag redan ätit en massa såna.
Det är otroligt att jag inte är sugen på godis eller annan skit, nä jag är sugen på oliver.
Och grönsaker. Mums!
Fast idag har jag syndat, det blev en semla. Eller nu ljög jag, en och en halv nästan.
Usch. Men idag cyklade jag alldeles för långt för min egen del. När man ej är van så kan det gå illa.
Men fram kom jag och innan min vän mötte upp mig smet jag och köpte semlor.
Tyckte jag förtjänade det efter den helvetesturen.
Mysigt häng med min kära Ek, massa kaffe och massage.
Jag har ALDRIG någonsin gillat massage, men idag blev jag frälst!
Hon hade en såndär massagefåtölj och gudarna ska veta att jag njöt!!
Och sen för första ggn i mitt liv unnade jag mig en ansiktsbehandling.
Fan vad mycket man har missat i sitt liv, massage & behandling.
Aja nog om det.
Jag tror jag vill byta yrke, måste ju prova på hudterapeut eller detaljhandeln.
Äsch, det är så sjukt mycket jag vill göra, socionom, psykolog & barnmorska.
Men tyvärr har man bara ett liv och man hinner ej göra allt man vill.

Ser fram emot helgen som en gök, min fina Em o hennes son kommer och stannar ett par dar, sen blir det kalas för min son på söndag. Då blir det tårta. Så håll utkik! 
Fast innan det ska det hinnas laga sushi, mysa, gå stadspromenad och singstara!

Nej nu lite bilder för att sammanfatta dessa 2 senaste dagar lite:


Ibland får man besök av bebisar. Detta är en halva av det dubbla.
Angelina, den ena systerdottern.
Kitty var nästan lika stor som hela henne

Här sover hon med sin syster Santina i min säng.
Att få se sovande bebisar ger en kärlek och ro. Ohhh!


På tal om sött.
Träffade Vito aka skito idag åsså.
Och min kära vän som predikade om att hon minsann inte skulle bli på tjocken o ha bebis när jag var borta.
Yeah right, lite mer hårig variant bara.


Just ja. Har gjort om lite i mitt kök. Håll i hatten nu:
Det blev mindre trä och mer rosa. Det ni!
Inte riktigt klar än, men visar bild i veckan när jag fått ordning på hela baletten.
Adios, ciao & buenas noches mi compadres.

Ps. Jag vill se fler som bakar cupcakes & tårtor.. kom igen, baka och skicka länk;)



Kommentarer
Postat av: Ena-Maria

Heisann! fin blogg! :)

2010-03-23 @ 22:20:47
URL: http://enamaria.blogg.no
Postat av: Hanna

sv: ojj :o oj oj oj vad avundsjuk jag blir nu! Om det ändå kunde vara så för mig xD Jag blir ALLTID sugen, världens problem det där faktiskt =) OCh när jag bakar så äter jag oftast en hel del själv (eller alltid (A)

2010-03-23 @ 23:51:55
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Chili

de vågar inte:)

2010-03-25 @ 00:02:38
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: ewe

Vad fin blogg du har!

Ha en trevlig kväll. :)

2010-03-25 @ 20:19:02
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Postat av: moster bakar

Shit vad kul att göra om, särskilt köket! Ser fram emot bilder.



Vad kul att hitta fler som har samma drömmar som jag.

Speciellt från andra delen av landet så man slipper konkurrensen. ;)

Vad är det som hindrar dig från att komma igång?

2010-03-26 @ 09:44:20
URL: http://mosterbakar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kul blogg!

Cupcakes är gott :D

2010-03-26 @ 22:09:26
URL: http://blondieofsweden.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Handleden hr jag inte ens tänkt på :D Får se vad det blir :)

2010-03-27 @ 16:57:32
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0