Beloved!

 Goddagens.
Hade glömt bort ett tag att jag ens hade en blogg, förträffligt va?
Ja, för att inte helt tappa bort mig själv måste jag ju lägga upp lite bilder på senaste bakverken.
Och så satt jag här och väntade med middagen klar på barnen och mannen min.
Ja dom ville hellre ut och leka efter förskolan minsann, men nu kom dom precis in genom dörren.
Så detta får gå illa kvickt! Upp med bakelserna bara!



Tårta till systras "cumpleaños de 15 años" fest!

4 års tårta till dottern min! Mycket fager liten prinsessa, men bilden gör henne orättvis.




Hello Kitty´s (ännu en gång) till chefernas döttrar.


CUPCAKES!


Beställning till en examen. Vackra söta små CC´s!
Blir alltid lika glad att få tillverka dessa underverk.

Sist men inte minst innan middagen serveras

Mina älskade äääääääääälskade fisrumpor!






Bedårande små barn, tänka sig vilken tur att just dom är mina, Åhhååjaja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0