Sailor O´hoy!

                      







Solen skiner, kaffet är drucket och jag har vunnit en liten resa till Tyskland.
Morgonen börjar bra alltså.
Skulle egentligen bakat en tårta till mannens jobb ihelgen,
men det gick ju som sagt ej så bra.
Eller, jag hann inte rättare sagt.
Var så fullt upp med barnen, badhus, snöskoteråkande!
Får se vad som händer i veckan.

Jag har dessutom uppgraderat min vår och sommargarderob, och mer ska det bli.
En underbar Sailorklänning blev det än så länge.



Och så ska jag köpa söta 50-tals skor till det.



Nej, nu blir det lunch, I´ll be back!


Kommentarer
Postat av: Hanna

50-talet har blivit modernt nu har jag märkt i affärerna. Men shit happens! Det var iaf bra inför vår 50-tals fest ;)

2010-03-10 @ 10:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0