Juletider och lite Halloween


Long time no see! Från och med nu har vi jullov i 19 dagar.
Eller barnen rättare sagt men det inkluderar mig som får vara hemma och gosa med mina grisar.
Snart är det Julafton och det ska bli mys.
En hälft fattas dock och firar jul på Island, men nästa jul då bär det iväg till landet av is för julfirande för allihopa.
Klapparna är klara, ska baka ikväll eller imorgonbitti och julskinkan ska griljeras. På lördag åker vi till far min med familj och firar. Denna gången ska min käre bror med sambo och barn följa med. Och bebis i magen;)
Nä, nu väntas kaffe och jag får återgå till vardagen nu, men först:
Lite Halloweenbilder innan julbilderna kommer upp
Skepp'ohoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0