Super Mario Cake!

Godmorgon. Har justerat om lite på bloggen nu, behövdes fräschas upp lite.
Är verkligen helt lost när det gäller sånt, jag bara trycker runt lite och det blir vad det blir.
Jag har lite bakabstinens idag, men jag orkar ej ..så låter det oftast nuförtiden.
Bästa är ju att baka åt andra, för jag själv brukar sällan äta mina bakverk..jag blir mätt bara av att se på dom.
Jaaaja, nu får jag skynda innan kaffet blir kallt.

Lite mer tårta, denna gång från min stora älskade pojks 6-års kalas. Oj va tiden flyr iväg!
Börjar skolan i höst gör han, men när blev jag så gammal?
Jag känner mig som rena ungdomen själv och det känns konstigt att ha en stor pojk nu.
Iallafall så får ni kika på mästerverket. Super Mario är en stor favorit härhemma.

So long!


                                                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: ina

Mummsig blogg:)

2011-05-04 @ 16:53:41
URL: http://hannabertina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag röstade 5 / 5 på nelly klänning. Rösta tillbaka?



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=heizDAJLG8tLoC3zxsz7ENR4BRAGa0K8brufr5qwzX8bZxQNeEHi#Gallery

2011-07-14 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0