<3


Igår fredag var en riktig lek & pysseldag.
Pojken min fick en del nya leksaker på hans kalas och det skulle vi inviga.
Sen blev det dags för att gå och handla mat, samt påskgodis. Men inte hitta jag ett enda påskägg inte.
Hoppas kunna hitta det idag.
Barnen fick måla påskkycklingar och kladda, duktiga små.


Byggde ihop Buzzlego
Barnens absoluta favorit.


Spelade ett pizzaspel


Måla lite


Resultatet, konstnärligt! Haha

Hade myskväll med barnen med saltapinnar och skruvar.
Och jag väntade nästan heeeeeeela dagen på att få äta sushi, ja det gjorde jag.
När det blev sent så ställde jag mig och lagade till sushi, för frugan skulle komma efter jobb.
Kände mig som en riktig husfru som hade maten klar när hon kom.
För övrigt kom jag fram till att jag ätit sushi 5 dagar av 7! Skickligt!
Jag är lost in the sushiworld, and dont you dare say anything.  

Lite vin till det och poledance så är kvällen maxad!
Fast fy bövelen, har man ej tränat på flera månader så gör sig blåmärkena påminda.
Aj mina lår! Hade glömt hur ont det kunde göra ibörjan. Detta är en KONST! Hardwork även.
Mesar borde inte prova på detta.
Sen blev det pyjamasparty, fast vi låg bara på var sin sida och läste tidningar, sen somnade man gott.
Trots en sojaincident. Den tösen är på krigsstigen ibland, är det inte vatten så är det soja.


Kommentarer
Postat av: frugan

Ni är finast. Tack för ljuvlig Sushi.. Sojan är lite loco du vet.. Plötsligt händer det.. PUSSSSSSSS

2010-04-03 @ 13:12:15
URL: http://mollywoodbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0