Att man i denna lilla stan..

..kan hitta helt otroliga saker som man inte kan hitta i Sverige!
Här på detta landet av is, uppe i bergen i en liiiten liten stad kan hitta något som jag letat efter länge!
Dvs, sånt som jag vill köpa i butik och slippa beställa från tårtsidor eller utomlands.
Jo denna hittade jag här:

En tårt & cupcakes box man kan bära med sig. Gissa om jag blev glad?
Tro det eller ej, men jag köpte ej den. Helst vill jag ha en våningsbox.
Men jag får se om jag köper innan jag åker hem OM jag ens får plats med den i packningen.
Men jag köpte mer grejor från Wilton i butiken: färger, chokladpralinsformar.
Finns en del söta saker där minsann.
Jag som älskar amerikanska bakverk blir helt till mig när jag hittar sådant i butiker.
Här kryllar det av Betty Crocker, amerikanska kakor & godis och tårtsaker. Mums!

I helgen blir det att baka cupcakes. Inga speciella, bara hederliga gudomligt goda cupcakes.


Cupcakes från i somras. Självplockade körsbär som jag skrapade knäna och benen för att få tag i.
Klätterapa som man är. Vad gör man inte för konsten?


Kommentarer
Postat av: Sofia

riktigt fina cupcakes, dom ser riktigt smarriga ut!

2010-02-27 @ 14:18:07
URL: http://ymperia.com/sofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0