Cakes for my hearts

Tårtan är mycket viktigt för mig när det gäller att planera kalas.
Jag har aldrig några problem med att mätta alla gäster och det finns alltid sjukt mycket tårta kvar.
Så om man ska ha mat, kakor, snacks på det så blir det ett fyllekalas. Alltså full i magen.
Min dotter har precis fyllt år här på ön så det blev en tårta efter hennes önskemål.
Min son fyller typ 1 vecka efter vi kommit hem.
Oj, det kommer bli stressigt att planera kalas och tårta på kort tid men det ska gå minsann
Vet dock ej än vad det ska bli för tårta, är helt tom i skallen just nu.
Men här kommer bilder från mina barns kalastårtor!


"Sjörövarkitty" tårta som min 3-åriga flicka önska sig



Batmantårta till min son som fyllde 4


Min dotters 2-års tårta!



Rainbow cake!


Sonens 3-års tårta


Dotter fyllde 1 dagen efter vi flyttat 60 mil.
Så det blev en snabbtårta utan några som helst redskap.


1-års tårtan till min pojk.
Det var här allt börja med tårtor<3


Kommentarer
Postat av: jennyfer

du är GALET duktig!!!!

älskar ditt kök också!

jag kommer vara din första kund när ditt cafe öppnar!!! heja heja!!

2010-03-07 @ 19:02:34
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

oj vad du är duktig.

det där har jag då mig inte förstått mig på..

skulle gärna vilja kunna särskilt till min babyshower som jag ska ha snart :P

2010-03-10 @ 05:16:54
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Becca

Jättefina tårtor!

2010-03-11 @ 23:55:34
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Hanna

Herregud vilka snygga tårtor, jag dör av avundsjuka!

2010-03-16 @ 14:38:11
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: Anna Nordén

Hej!



Kom hit under en sökning på buzz tårta och såg den perfekta till min pojkes 4 årskalas... Den med woody och Buzz till din sons 3 årskalas =)



Jag vet inte alls vart du bor, men om det skulle gå att beställa av dig så skulle jag bli jätteglad! Själv bor jag i Hassela och har nära till Hudiksvall och Sundsvall. Familjen bor i Dalarna, men det blir en lång frakt...



Helt enastående tårtor och cupcakes!

2010-10-06 @ 14:10:32
URL: http://www.annanorden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0