Dress for success<3


Såja, nu har man fått lunch i sig och hunnit med en biltur och även:
Shopping!
Är det inte bakverk som får mig att tråna, så är det minsann klänningar!
Jag verkligen avgudar söta pinup-klänningar.
Har en del hemma men fler behövs.
Idag blev det en sån här:


Dock ej exakt samma detaljer på den jag köpte nu.
Men har en exakt likadan som på bilden hemma i svart/vit.
Men en tjej behöver den i prickigt också <3


För er som är intresserade så säljer jag dessa klänningar all brand new!
Har bara ett fåtal kvar så hurry up!


Finns i färgen rosa som på bilden och röd


Vita eller ljusrosa klänningar med polkadots


Stars Roses & Skulls


Tiger pennkjol i rosa (ej röd som på bilden)


Lite ögongodis är aldrig fel.
Man behöver piffa upp garderoben lite nu inför våren!
Och jag hoppas att Sverige välkomnar oss med VÅR och SOL!




Kommentarer
Postat av: Carro

Helt underbara klänningar! Var köper du dem? ^^ Vad är det för storlek på klänningen med polkadots? Ha det bra

2010-03-08 @ 19:37:46
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Chili

söt blogg! Våren har kommit till skåne!:)

2010-03-09 @ 00:16:08
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej! Va kul att hitta din blogg. :) Måste bara säga att den vita prickiga klänningen med svart midja var skitsnygg! Och den du köpt också så klart. :)

Kram!

2010-03-10 @ 10:38:06
Postat av: Maya

Pax för rosa leoparden om den finns kvar! :)

2010-03-10 @ 11:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0