Fit for fight


Mätt och belåten är vad jag är.
Barnen äter lite hemmagjord isglass i söta formar och leker med grannen.
Min extrafru diskar efter maten jag lagat.
Jag kände mig som en redig hemmafru som hade mat på bordet när hon slutade jobb.
Idag blev det fiskgryta med potatis & dill och kokta grönsaker.
Jag vet att vi skulle hålla oss borta från potatis o pasta, men blev såååå sugen och så hade vi en massa dill.
Aja, så mycket som vi är ute och går/springer/leker så kvittar väl en potät!
Igår var vi ute o lekte hela kvällen. Gungade & spelade fotboll..uj som man fick springa.
Vi planerar dessutom en brännbollsafton inom kort. Vi hittade en perfekt park för det..inga folk i vägen iallafall.
Inte speciellt kul om man träffar någon som picnicar mitt i nyllet med en boll.
På tal om annat så har jag varit en riktig ayatolla och fixat hemma.
Målat om massa har vi och piffat upp det lite.
Har man varit hemifrån 4 månader så vill man få det riktigt fint sen;)
Nej nu ska ta en promenad ner till en park och spela fotboll och springa av oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0