My heart goes boom


Hugedamig!
Det regnar som om det aldrig regnat förr. Det åskar och blixtrar.
Vi är hemma allihopa idag. Fy vilket bajsväder!
Men senare ska vi ha filmmys..och nu bygger barnen koja.
Kaffe är jag sugen på minsann..har ej druckit det på 2 dagar.
Strunt i d nu förresten...det här inlägget kommer handla om besatthet!
Jag älskar, och verkligen ääääälskar att shoppa klänningar.
Vissa gillar handväskor, jag gillar snygga klänningar.
Okej, jag gillar skor också, men det ligger inte lika högt.
Har sååå mycket fina att jag aldrig har tid att hinna använda.
Brukar ju inte direkt slänga på mig en av mina älsklingar sådär till vardags.
De senaste jag köpt har varit i lite Sailorstuk. Nice nice.
Men jag köpte även en sååå söt byxdress( shorts) med stor rosett över bröstet.
Tyvärr var det så svårt med storlekar, så den passar uppe men är alldeles för vid i benen.
Nej, jag ska fan ta mig en dag och klä på mig varenda klänning och ta bilder, visst borde jag?
Vissa har jag inte ens använt.
Ja det ska jag göra..börjar med den senaste.

 

 


Kommentarer
Postat av: xsuzi

Shit pommes frittes vicken snygg klänning :). Var har du inhandlat den?

2010-05-13 @ 10:23:26
Postat av: hanna

guuuud va fina kläder ! :)

2010-05-17 @ 12:51:16
URL: http://flickanheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0