Nyttiga nyttor!


Tjo!
Nu har jag inte hunnit skriva nåt på ett tag, men jag ska ta igen med bilder och sådant tänkte jag..
men inte just nu.
Min Sthlmscompadre flyttade ner till vår kära stad ihelgen och det firades med lite utgång och sushi!
Okej, sushi...jag har ALDRIG njutit mer av mat än just det. Otroligt.
Har lovat mig själv att äta det minst 1 gång i veckan...ibland blir det 3, ibland 5. Gott är det.
Men igår, då jäklar skulle vi vara nyttiga. Jag måste bli fit for fight i min nya bikini.
Den är rosa med prickar och lite sådär pinuppig. Fast tar man bort pinup och behåller pig har ni mig;)
Vi hann med storhandling, fotbollsmatch med barnen (en riktig hejarklack är mina små gryn)
långpromenad och lek påkvällen och liiite poleträning
Så nu är vår plan att laga goda och nyttiga middagar varje dag. Försöka utesluta ris, pasta och sådant,
och bara köra på sallader och tilltugg.
Igår blev det go sallad med nötter och allt möjligt med stekt halloumie och svamp till.
Idag har jag torghandlat både frukt och grönsaker så idag blir det sallad med sparris, kanske kylling.
Barnen gillar ju kyckling så då slår man 2 marsvin i en smäll liksom.
Och jag längtar tills vi ska äta sushi! Imorrn får det bli tycker jag.
Okej, nästa inlägg kommer det en rejäl bildbomb! Har gjort så fint hemma också så det måste visas.
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0