Rainbow Heaven


Godkväller.
I väntan på att J ska komma hem från jobb och äta middag med mig så tänkte jag skriva lite.
Är lite hungrig, så det ska bli gott med mat. Barnen har redan ätit och dom sover så sött nu.
Idag har jag vart så hurtig! Så mycket man får gjort när man är jag. Rännt fram och tillbaka
samt hunnit med lite nödvändig shopping på Ikea & Plantagen.
Jag har lagt golv på balkongen, fixat plantor, borrat upp hylla och dekorerat.
Ja utöver alla vardagssysslor som städning, matlagning, dagishämtning, leka med barn, & nattning så tycker jag att jag är hurtig!
Bildbomb med godheter!
Nu middag, adios!


I <3 Bambi


I <3 Cookieburkar


I <3 my not yet finished rainbow cc´s!


R.I.P


Kommentarer
Postat av: Frida

Man åh vilken underbar blogg du har. Fina kakor och fint hem. Det gjorde min halsonda morgon!

2010-07-27 @ 09:23:06
URL: http://elevator-lady.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0