Cupcake Heavenly


Okej svej. Nu var det ett bra tag sen.
Men för att vara ärlig, vem har tid att blogga?
Om man har ett liv, en familj, jobb och andra ansvar.
Aja, nu är vi hemma sjuka och uppe tidigt så då tänkte jag ge det ett försök.
Tiden flyr iväg här, barnen blir stora och snart är det jul igen.
Galet..kändes som det var nyss vi bodde på Island & firade jul.
Oh, häromdagen köpte jag cupcakes"kulor" som man ska hänga i granen. Så dajligt.
Nu längtar vi bara tills det ska julpyntas och mannen har till och med redan för några veckor sen köpt julkalendrar till barnen med deras favoriter på som han gömt utan. Bäst!
Men dom har minsann tjyvkikat på dom så nu räknar barnen ner dagarna. Haha. Julen är fantastisk!

Nej nu ska jag strax pussa lite på dotra min och fylla strupen med kaffe.

Men först lite tårtbilder från sommaren/hösten!








Tutt-tårtbeställning till Sydsvenskan. Boobilicious!


Bröllopstårta!
Åkte till Island för att göra denna tårta.
Underbart bröllop, fysören vad kul det var!
Love you!

 Ännu en Hello Kittybeställning


Kommentarer
Postat av: Annelie

Wow vilka tjusing tartor du gor, far mig att vilja fira nat :-)

2011-02-02 @ 15:56:55
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0